Hyzz Miss... :)

Veckan började tungt med en massa tjafs med en kompis, va rätt deppad hela helgen.
MEN som tur är så kan Hyzz-Åsa pigga upp mig. H-H´s temp sjönk i måndags tror jag de va, den hade stigit igen på tis och jag har suttit klistrad vid datorn i flera dagar.
Det föddes en choklad hane och en (förmodligen) röd tik. Vart lite nere att det vart så få, MEN så ringer Åsa och säger att tiken ska få flytta hem till mig!! :D Vilken lycka!
Hon måste ju ha börjat fundera va det e för fel på mig för jag kunde knappt prata efter de beskedet haha. Har gått runt med ett leende sen dess :) Sen kom jag på att det va 1 april... kan hon ha skämtat??
 Det har inte riktigt sjunkit in än, det kommer det nog inte att göra föränn jag har fått träffa henne IRL.

Var in till staden idag och tog en prommis med Anette och hennes fina mittlar. När vi kommer ut på lägdorna på ersmark så har jag ögonen med mig och ser att det är något djur i snön lite längre fram... ett rådjur så Thea kopplas snabbt, när vi kommer närmare så ligger djuret bara där ser inte alls friskt ut gör inte ett försök att resa sig trots att vi bara är några meter ifrån den. Stackarn, vintern har nog inte varit lätt för dom små!

Jo i måndags så fick jag förtroendet av min syster att fara till en trimmare och klippa Bubbas... sagt och gjort...jag tror inte att hon skickar iväg mig själv igen :P Jag är nog den enda som tycker att han vart jättesöt, haha.

Före


Efter:


Håller på att klura på namn till Kläppen också, det lutar åt Hyzz Miss Magi, gillar det för hon kommer att vara och är en magisk liten valp :) Får se vad Åsa säger.

Tjihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0