Vår :)

I förrgår var Marlene här och hälsade på, vi var och tränade på grusplanen och satt i solen och pratade. Kul att ha någon att träna med :) synd att hon bor så långt bort bara...
Efter vi hade tränat for vi bort till brån och tog en prommis upp på berget, inte helt smärtfritt för bilarna dock, men lite lera har väl ingen dött av ;) Tack för en mkt trevlig dag Marlene, de måste vi göra om!!

Idag har jag varit med Ida hela dagen och vi har ägnat oss åt att utforska Vännäs :) Väldigt trevligt!
Var först iväg till Tunnelutloppet och hittade denna fina :


Alldeles klarblå var den i verkligeheten, riktigt vackert!

Thea gjorde de ofattbara också!! Ida sa till mig att Thea hade hittat nåt att äta och innan jag han stoppa henne så hade hon svalt nästan allt, tittade ner på marken och ser att de är någon som skitit, de låg en massa toapapper runtomkring. Jag kan inte titta min lilla älskling i ögonen längre! Ock de kommer att dröjja innan hon får en puss igen... Vem faan sätter sig och skiter mitt på en bro???? Kan man inte gå en bit in i skogen iaf?? Jag blir så äcklad och varje gång jag tänker på de jag får hurvens, rysningar och kvälvningar BRRR... Det kommer att förfölja mig i mina drömmar!!


Thea trivdes :) Ägnade mesta tiden nåt att hitta nåt att spåra.

Sen åkte vi iväg och hjälpte Nils med att köra hans skoter till Överboda. Fick se deras hus också... hmmm det blir säkert bra när det är klart och jag beundrar dom att dom har orken att renovera allt de!!

Vi for hem till Ida så hon fick äta innan vi drog vidare, denna gången till utsiktsplatsen vid nån fors nånstans långt borta...



Thea och Bubbis





Jag har färgat håret också :)



Mkt bilder men de är ju bara kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0