Fantastiska tjejer!

Magi står just nu vid fotändan på soffan med en trasa i munnen som vi nu lekt med i ca 30 min, när jag inte leker ger hon mig den där blicken som jag inte kan motstå, med tungspetsen halvt utanför, och så fort jag tittar på henne så går lilla svansen igång, tittar jag inte så skäller hon och jag får tinitus! Är hon inte underbar!! "Matte LEEEK med mig!!"



Det var ju ett tag sen jag uppdaterade.
Marlene den lilla .... har ju sånt flyt så det finns inte och jag är så avundsjuk! Jag har ju iof liite flyt beroende på hur man ser det, jag har ju fått sålt min lägenhet och papperna är skrivna, så antingen har jag fått min del av flytet vilket innebär att jag är hemlös om ca en månad eller så fortsätter det och jag får en lägenhet. Det skulle ju inte vara helt fel med ett jobb också men man ska väl inte önska sig för mycke :)

Jag är så grymt träningssugen, båda hundarna är verkligen med på noterna hela tiden. Jag har läst boken "Från valp till stjärna" av Maria Hagström och är väldigt motiverad att träna och lägga en bra grund.
Vi leker mest jag och Gi och hon älskar att leka, ratar godis bara hon får leka, kampa är favoriten! Just nu tappar hon tänder så vi tar det lite lugnt med just kampen, men hon är så lättbelönad, kan räcka med en puss så är hon överlycklig, söta lilla valp!

Thea har börjat komma tillbaka efter sin "löpkoma" men är fortfarande som en gammhund dock så är hon lite roligare att träna med och vi fick till ett jättehärligt lydnadspass häromdagen, pipboll är lösningen på allt. Ska köpa en vattenpistol också det gick hon verkligen igång på när vi var hos Marlenes syster, kanske kan det bli lite fart i min lilla terrier tillslut :)



Gi 20veckor och 10kg


Kommentarer
Postat av: Hyzzmormor

Klart det ordnar sig Sandra,både med bostad o jobb! Välkommen ner. Å grattis till försäljning av lgnh! Skönt.

2010-08-24 @ 21:06:11
Postat av: Tina

Hoppas du hittar både jobb och bostad här nere.Skulle vara så roligt om ni oxå finns här!!

Härliga bilder på så gulliga vovvisar.Kramar!!

2010-08-26 @ 11:26:07
Postat av: Marlene

Äsch vad är det å va avundsjuk på, när det är dags för dig så ska du se att flytet haglar ner. En sak i sänder, hav tålamod kära vän ;) Din absolut starka sida :P



Synd att jag hade andra planer ikväll och var så trött... kändes inte som ett bra upplägg för träning... Men söndag? eller jobbar du?

2010-08-26 @ 22:03:49
URL: http://www.mafomy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0