Tjat Tjat...

Fortsättning







Sen for vi och badade med Tina och Kennet och 6 hundar

Terra






Pusskalas


Badkrukorna




Sen va vi på Marlenes systers dop, jättefint i en helt fantasktiskt fin kyrka!



Prästen ser helt galen ut på alla kort :)


STORA familjen Ström

Det va alla bilder. Marlene om du vill ha resten så får du komma hit ;)

Gisen då? Jo hon har repat sig är numera hyfsat bra i magen, lite lösare på kvällen men de har hon alltid varit. Inget blod längre iaf. Hon äter inget smärtstillande heller och är inte halt. Men hon får en tablett som är lindrande för magen som egentligen är ett human preparat, sen får hon Mjölksyrebakterier några gånger per dag.
Måste ju säga att jag är skitnojjig med henne och granskar varje steg hon tar, inget ska få hända henne och jag hoppas att smärtan aldrig kommer tillbaka igen.

Jag har fått sålt lägenheten också :D så nu blir det flytt i slutet av september! Lite ångest har jag, tur att marlene redan är där när jag kommer ner! Vad skulle jag göra utan henne?


Kommentarer
Postat av: Hyzzmormor

Skönt att Magi har piggat på sig. Grattis till att lägenheten blev såld. Marlene finns här då o även "Rahmströmmingarna" glöm inte det!!

2010-08-13 @ 18:58:03
Postat av: Marlene

Hihi, inte hela familjen ström, 3 pojkar är ju bara "ingifta" eller vad det nu heter ;)



Tur att du fick sålt lägenheten, annars hade jag oroat mig över att få vänta förgäves på dig ;)

2010-08-13 @ 21:28:14
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: Marlene

Ps, är du ledig på tisdag så kommer vi och hittar på något!

2010-08-13 @ 21:28:54
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: sandra

Ja jag är ledig, komsi komsi :) Har du hittat nånstans att bo? Jag hatar att vänta som du kanske vet så jag vill hitta nånstans att bo NU!

2010-08-13 @ 21:35:54
Postat av: Jill & Kid

Skönt att hon mår bättre :) Välkommen ner till oss :)

2010-08-16 @ 06:47:31
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com
Postat av: Mögel-Åsa

:):):)

2010-08-16 @ 22:43:12
URL: http://www.kennelhyzz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0