Länge sedan!

Oj det har visst gått en månad sen jag skrev här sist :O
När jag skaffade bloggen så visste jag att den inte skulle uppdateras ofta så det får ni leva med ;) Jag gillar inte att skriva egentligen!
 
Har varit i Kungsörshallen och tränat med A-C två gånger, riktigt kul att kunna träna inomhus. Det går riktigt bra med Magi och vi har börjat sätta ihop lite moment jag är riktigt förvånad hur mycket hon har utvecklats sen vi flyttade hit! Hon har riktigt bra ställanden under gång, supersnygga inkallningar, har börjat förstå rutan och vi har påbörjat lite fjärrträning :) Hon har mycke mer koncentration och är inte lika utåt längre.
Imorrn ska vi åka till Kungsör och träna lite agility, det var länge sedan :)
Jag är taggad, vi ska bli bäst i världen!! :D


I veckan så är jag valpvakt till den här söta varelsen:


Karma 12v




Det är så härligt med valpar! Just nu ligger hon som ett streck i soffan, helt utslagen utav kvällens bravader :)
Jag vill inte ha en terrier jag vill inte ha en terrier jag vill inte ha en terrier...



 

Kommentarer
Postat av: Tina

Jättegullig liten valp.Skulle inte bli förvånad om vi får höra att du skaffat en liten terrier till(hahaha).Kramar till er!!!!!

2010-12-14 @ 19:00:46
Postat av: Anonym

Låter som ni har roligt och fullt upp :)

2010-12-15 @ 06:26:01
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0