Spår&Upplet

Har nyss varit iväg och spårat med Magi, Thea fick ett upplet istället, orkade inte vänta i 4 timmar på att det skulle ligga till sig.
Thea har lite svårt att gå hela vägen ut att leta, så idag fick hon en ruta på 40*5 meter, gick långt ut men inte tillräckligt, hittade 2 prylar sen va hon trött.
Magi har inte fått nåt spår på ett tag, men mindes precis vad som skulle göra, hon tycker att det är så kul vilket resulterar i att det går lite fortare än vad näsan och hjärnan hinner med... men hon fixade båda spåren som var ca 40 meter med 20 min liggtid, kanske göra det lite svårare i fortsättningen?

Snart ska vi åka ner till västerås och hälsa på min moster, sen dra vidare till lidköping(?)för att tävla i KM i lydnad och agility som Russellklubben anordnar. Thea ska ställas ut också, så nu bantar hon för fullt ;)
När vi kommit tillbaka därifrån så hoppas jag att Åsa är hemma så vi kan komma och hälsa på påvägen hem!








Jobbigt, jobbigt


Magi i vallposition


För att snabbt kunna gå till attack


Hehe där fick hon så hon teg!



Nu ligger båda utslagna på golvet :D Visst är det härligt!!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Härliga bilder! Magi tar verkligen till sig vallposition ofta, så söt är hon!



Kommer sakna er när ni är borta, kom hem snart!!!

2010-07-05 @ 19:40:48
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ja ellerhur, det är favoritpositionen :)

Jag ska skynda mig hem så vi kan leka :D

2010-07-05 @ 19:50:28
URL: http://tejvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0