Underbara hav!

Åkte in till stan idag för att hämta min telefon som jag glömde hos en kompis inatt. Ringde Marlene för att höra om hon ville hänga med och bada i havet, men hon var redan där med Helene och hennes kille... Jippie vi styrde genast bilen mot havet.
Magi hade skitkul i vattnet, det va ju så långgrunt så det gick ju att springa fort och långt ;) Såg därimot lite mer lidande ut när hon blev tvungen att simma!
Det va jättevarmt i vattnet, varmare än i luften kändes det som, helt underbart, inga människor i sikte förutom nån enstaka långt långt bort.
Tog rätt många bilder men tyvärr vart det inte många bra, suddiga eller i motljus...


Magi försöker hinna ikapp sin stora idol!




Kan man se mer enländig ut?


Fina fina Thea!




Idyll!


Med Magi efter sig som vanligt...








Magi 14 veckor idag.


Thea funderar på vad matte håller på med


Magi gillar sin nya kojja :)

Har pratat med Diezels matte, vi ska ses på torsdag eftermiddag i surahammar :D Ska bli jättekul!
Nä nu har jag inte tid att sitta här nå mer, tvätten ska tvättas, valpen ska bajsas, jag måste packa...


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag tycker hon ser mer eländig ut på bild än vad det var, tyckte hon såg mest lycklig ut hela dan trots allt det blöta :D Haha, hon simmade ju riktigt duktigt och alldeles frivilligt lilla snuttan! Klart man måste springa efter storebror, någon gång ska hon ju hinna ikapp honom och övertala honom att han visst vill hångla med lillsyrran, kanske när valptänderna försvunnit :D

2010-07-07 @ 23:29:20
URL: http://www.mafomy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0