Rubrik??

Idag va det meningen att jag skulle skulle kika på Marlene och Fokus när dom tävlade, men den lilla bruna råttan har sugit all energi ur mig ;P så jag försov mig och missade dom tyvärr. Jag kan ju inte säga grattis till ett första pris, men jag säger istället grattis till att ni hade en härlig känsla inne på plan, ni är underbara båda två :D



Jag vet inte om det är för att jag sovit förlite dom senaste dagarna eller nåt annat, men jag fällde faktiskt en tår när Kronprinsessan och Daniel sa JA i kyrkan idag, hon va så otroligt vacker och dom såg så lyckliga ut!

Annars så börjar jag bli less på detta eviga regn, snart borde det ju ta slut?
Hoppas det blir fint i veckan så att man kan träna, när är du ledig Marlene?






Kommentarer
Postat av: Jill & Kid

Haha välkommen till kelpie världen :) Det är bara två år kvar sen lite lugnt :) Kramisar!!

2010-06-20 @ 06:34:26
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com
Postat av: Two olsson sisters

vilka otroligt fina hundar. Det sista kortet var ju helt bedårande^^ Vad är det för ras?//Emma:D

2010-06-20 @ 07:45:00
URL: http://www.twoolssonsisters.com
Postat av: Marlene

Du får hoppas på att lugnet inte väntar så länge som de gjort för mig ;) Tack Sandra, du och dina flickor är också underbara!



Blir träning till midsommaren innan nubbe och gotta :) Efter också för den delen ;)

2010-06-21 @ 01:42:24
URL: http://www.mafomy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0