Spår

Har varit ute och spårat med Anette idag.
La två korta spår till Magi, det första med en böjd vinkel och slut, och det andra bara rakt. Hon imponerar stort lilla tjejjen. Vadå två spår? Man kan ju ta allt i ett svep! :) Så det blev ett kort apellspår, ca 120 meter (25min liggtid) med 2 vinklar utan problem! Stolt matte!




Sen va det Spirres tur, han fick 2 korta spår och skötte sig bara bra :)



Fick bästa belöningen i sista spåret, ett märgben!



Kidden spårade också



Theas spår fick ligga 3 timmar så vi for och badade med hundarna på en jättemysig strand medans det låg.
Väldigt fascinerande att se olika hundraser leka, Kid och Spirre brottades mest hela tiden, Theas gillar att springa och bli jagad, Magi hon vill leka vall-leken och förstod inte alls leken spetsarna höll på med så hon stod brevid och skällde, konstant... Thea gillar inte heller närkontakt i leken, då slår det lätt över till slagsmål, så hon håller sig borta.













For ut på klubben på eftermiddan för att lyssna på skotten med Magi, tror aldrig hon uppfattade några skott, inte en reaktion iaf. Tränade med Thea, lite ruta, FF, och platsliggning. Det va grymt mycke mygg ikväll så hon satte sig för att klia sig två gånger men la sig igen.
Nu är jag så sjukt trött, ett under att jag inte somnade i bilen påväg hem, det har ju trots allt blivit 9 timmar ute idag :)






Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag tog nog den sista energin av dig... men gud vad trött jag är nu, tack för att du är så fin Sandra!!! Nästa vecka lovar jag att vi ska hitta på något en hel daaag, inte va otrogen mer med jobbet ;)

2010-06-17 @ 23:25:46
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: Jill & Kid

Åh vad duktiga ni är :)

2010-06-18 @ 07:04:44
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0