Kelpieträff

Marlene skrev sent igårkväll och frågade om jag ville komma och vara med på deras kelpieträff idag :) såklart ville jag de!
Vi möttes på Forslundas parkering och gick upp i skogen och la spår.
Sen gick vi och hämtade hundarna och gick upp i skogen där vi slog "läger" vallade en uppletanderuta och pratade. Thea va jätteduktig trodde att vilspåret skulle härja för mycke i hennes hjärna när jag skulle köra uppletande men hon gjorde det jättebra. Första gången i så stor ruta. Hon fick två skick med boll som hon fixade med lätthet.

Fokus har hittat något.

Duktig kille!

Sen satt vi och pratade och fikade en stund innan de va dags att gå spåren.
Thea gjorde inget bra arbete men hon hittade ju klöven iaf... de behöver nog ligga lite längre annars går de så himla fort :)



Lyckades tillslut få en fin bild på Niko.

Kicki va där med Mimmi också men dom fastnade inte på bild av nån anledning.





En mindre lyckad bild på Niko :)


Fokus och Myran.

Hade en jättetrevlig dag och längtar sååå mycke tills jag har en egen odåga, inte så länge kvar nu bara tre veckor.
På tisdag åker jag och Marlene lång väg neröver för att hälsa på dom små liven! Spännande!!

Bonusbilder på Thea och Bubbis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0