Tävling igen!

Bara för att du tjatar sååå mycke Marlene så gör jag en snabb uppdatering för din skull :P

Tävlade alltså i fredags:

Platsliggning: 10
Tandvisning: 10
Linförighet: 8.5 (Vid sväng, ojämn pos. Förig)
Läggande: 8 ( Ngt långsam. Nosar, DK vid uppsätt)
Inkallning: 9.5 (Fint tempo, studsar mot mitt ben)
Ställande 8 (Tar några steg, sätter sig innan kommando)
Apportering: 10
Hopp över hinder: 9 (Studs, snett sättande)
Helhetsintryck: 9 (lite slams mellan momenten) ? Tyckte inte jag men men
Totalt: 179.5 poäng och ett 1:a pris och en 2:a plats


Nu j*vlar ska vi träna träna träna till Lk 2!! :D

Sen var det ju ett tag sen jag uppdaterade...

Men lägger upp några bilder från den senaste veckan istället :)

Bubbas tog premiär doppet i ett djupt äckeldike...

Thea i full fart som vanligt

Tränat med Marlene, Framförgående







Varit med Anette och hennes Mittlar. Som verkligen tog ett dopp i leran...

Skithundar



Spirre

Kid




Om bara några dagar så åker jag och Marlene söderut för att hämta den här sötnosen


Kommentarer
Postat av: Marlene

Gulle dej! :P Du fick ju bra med poäng! Lite slipning så blir det bara tior :D

2010-05-23 @ 19:01:29
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: Jill & Kid

haha nu har jag hittat hit :) Kram på er!! Och Grattis igen!!

2010-05-24 @ 09:31:41
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com
Postat av: Jill & Kid

dags att skriva lite igen :)

2010-05-27 @ 05:48:16
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0