Jobb

  

Har idag bott här i ca 1½ vecka och än sålänge så flyter det på som de ska, jag trivs i lägenheten även om jag nog önskar att jag bott i Hallsta eller närmare Västerås.
Eftersom jag är ledig hela dagarna så har jag spenderat dom med att spendera pengar, hundarna har fått varsitt Back on Track täcke, jag har varit på Ikea och köpt lite nödvändigt till lägenheten.
Vi har ju hunnit träna lite i grupp också för första gången, vilket var väldigt lärorikt och lite nervöst med hjärnsläpp som följd :)

Idag så har jag varit och träffat Bemanningschefen i Hallsta och blev anställd direkt :D Ett superjobb som jag tror att jag kommer att trivas utmärkt på. Jag får själv bestämma mitt schema och lägga upp på datorn om jag är tillgänglig eller om jag vill vara ledig, sen kommer ett sms om jag behövs någonstans. Kanon då kan man försöka få ihop det med Marlenes schema och hundarna behöver inte vara ensamma så mycke.
Har också varit och ansökt om skola så den 1 November så börjar första kurserna Naturkunskap och Religion sen tar vi Svenskan efter det är klart. Kul att det händer nåt :)

Lägger upp lite blandade bilder från senaste veckan.

 
Magi får agera störning när fokus ligger plats, observera blicken "du ska nog få igen din lilla råtta"


Inte så bra uppställningsbild men iaf, 6mån 12kg 44cm och helt perfekt :)




Fisförnäm Thea, "jag tänker då inte titta in i kameran"


Hoppet är den sista som överger Myran.
Hade en mycket trevlig dag ute i skogen med spår, upplet och korvgrillning sen avslutade vi dagen hemma hos Jill som hade inflyttningsfest där vi åt god mat drack vin och pratade hund, tack för en trevlig kväll Jill :)




Kommentarer
Postat av: Hyzzmormor

GRATTIS till jobb o skola!!! :) Så kul att de' fixat sig! Kram.

2010-10-12 @ 21:14:57
Postat av: Marlene

Grattiiiis (igen)! Men vart är alla bilder som du (inte) tagit?? ;)



Hehe, fast det var ju Magi som gav honom en dubbeldos med pirayapussar efter den där blicken, men hon får väl stryk vilken dag som helst ;)

2010-10-13 @ 00:00:56
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ja det har ju knappt blivit nå bilder alls... tyvärr

2010-10-13 @ 15:16:07
Postat av: Jill & Kid

Grattis till jobbet och skolan!! Och Tack för allt i lördags :)

2010-10-16 @ 09:03:53
URL: http://hundarnaojill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0