Längesen!

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterade här... har inte haft så mycke att berätta direkt, livet här nere flyter på, är inskolad på jobbet och har jobbat mitt första egna pass. Ska börja skola på måndag, webbaserat, rätt skönt att sitta hemma och plugga, hoppas bara att man har tillräckligt med karaktär till att verkligen sätta sig ner och göra det som ska göras.

Vi har tränat lite jag och Marlene och det känns som att det går frammåt :) Var och tränade agility igår och Spår&Lydnad idag. Agility är såå roligt och det verkar Gi också tycka, man såg verkligen hur hon tänkte till både i slalomet som vi provade på för första gången och tunnlarna, körde även lite torrhandling och hon va jätteduktig, det ska nog bli en liten agilitystjärna av henne också! :)
Thea är det full fart på man ser hur hjärncellerna studsar som pingpong bollar i skallen på henne, men jag klagar inte, snart kommer det att vara dags för löp och hon kommer att gå i ide i 2-3 månader! Vi körde lite slalomingångar som hon gjorde jättebra, körde lite kontaktfält och lite olika kombinationer.



Ikväll har vi varit och spårat med alla hundar. Magi har verkligen utvecklats i spåret och tänker mer och springer mindre. Hon analyserar mycke mer nu än förut, kul att det går åt rätt håll! Ska bli kul att köra igång igen efter vintern.

På måndag kommer min syster hit och ska vara här hela lovveckan, ska bli roligt, då ska vi shoppa och slappa!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Hon har det i sig Gi! Ni kommer gå långt i Agility :D



2010-10-26 @ 23:07:46
URL: http://www.mafomy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0