5 Månader

Ja nu börjar lilltjejen bli stor. Det märks ganska väl på Thea att Magi blir äldre, hon tollererar inte lika mycke längre och har inte så mycke tålamod med henne. Magi tycker att hon är skittråkig!

Nu har Marlene flyttat och jag saknar henne hela tiden, men snart så får jag också lämna Norrland!

Marlene trodde att hon skulle kunna packa med sig Gi utan att jag märkte det...


Pluttan är ju så söt!

Ikväll for vi ut på klubben för att lyssna på lite skott tyvärr så fanns det inga skott att skjuta med. Istället så träffade vi Sanna och Joplin (Cukid´s). Hon är 2 veckor yngre än Magi men ändå större. En trevlig tjej med mycke humör. Vi har stämt träff och ska ut på söndag att spåra tillsammans :) Kul!
Tränade med Thea och hon är äntligen sig själv igen, hon jobbade skitbra och va jättetaggad! Nu ska vi sätta igång och träna så vi kan tävla nån gång!






Crazy!







Är det nån som kan svara på varför mina bilder blir så suddiga? Finns det nån hemlig inställning som jag inte vet om eller?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Putsa linslocket ;) Använd inte vy...

2010-09-02 @ 22:31:05
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: sandra

Haha ja det ska jag kanske ta och göra... vad är vy?

2010-09-02 @ 22:32:42
Postat av: Tina

Det ska bli kul när ni oxå kommer nedåt.Det dröjer väl inte så länge till väl??

Tycker att bilderna är bra som du lagt in här. Kramar!!

2010-09-03 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0