Spår&Bus



Idag har vi varit ute precis hela dagen, vi har spårat och busat så nu är hundarna riktigt trötta.
Magi fick en serpentin med upptag, det gick sådär, hon tog rätt håll första gången, men andra gången så ville hon gärna gå tillbaka där vi belönade senast. Men jag har en plan som jag ska testa nästa gång.
Thea fixade sitt spår utan några konstigheter.



Joplin gjorde också ett bra jobb trots omständigheterna, nån hade tagit slutet med leksaken så vi hittade aldrig något slut, men hon hittade en pinne som inte var hennes. När vi gick från spåret så kom det en schäfer spårandes så det va nog dom som tagit leksaken och vi tog nog deras pinne, så kan det gå!
Det var väldigt varmt och torrt i markerna och det märktes att det var inte särskillt lätt i spåren.




Älskar Joplins min på den här bilden!

När vi var klara ute i skogen så for vi hem till Sanna och laddade batterierna med lite fika innan vi drog vidare till Bäcksjön för att svalka av hundarna.




Fina Joplin!




Puss på dig kompis.

Magi blev väldigt förtjust i Sanna flatte Ina och dom lekte väldigt bra ihop!






Joplin kom i sista sekunden på att hon inte alls gillar att bada :)








Trött Magi

Nu sover hundarna gott, imorrn blir det mer spår men med Anette den här gången :)





Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu har jag lagt upp lite bilder jag med. Var en hel del som var suddigt, tror jag har slängt över hälften.. Nästa gång får vi fara ut då det är soligt!

2010-09-06 @ 13:53:13
URL: http://inaochjoplin.wordpress.com
Postat av: Mögel-Åsa

Älskar bilderna:)

2010-09-11 @ 23:14:13
URL: http://www.kennelhyzz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0