Så sant

En Jack Russells verklighet:

§1.  Om jag tycker om det, så är det mitt.
§2.  Om jag har det i munnen, så är det mitt.
§3.  Om jag kan ta det ifrån dig, så är det mitt.
§4.  Om jag hade det förut, så är det mitt.
§5.  Om det är mitt, så kan det aldrig vara ditt på något sätt.
§6.  Om jag tuggar sönder det, så är alla bitarna mina.
§7.  Om det ser ut som mitt, så är det mitt.
§8.  Om jag såg det först, så är det mitt.
§9.  Om du leker med något och lägger det ifrån dej, så är det mitt.
§10. Om det är trasigt och tråkigt, så är det DITT!
Stulen av majazoro.blogg.se

Stämmer så väl!

Thea var iväg och röntgade höfterna igår, det hade bara gått bra och enligt veterinären såg det bra ut, bara att vänta nu då!
I helgen ska jag och Linda iväg till Boxholm och träna agility en hel dag, längtar! Ska bli så kul att komma iväg ett tag.
Idag har det varit vår och jag har haft så mycke energi! Fågelkvitter, sol och töväder!
När jag vaknade studsade vi ut i skogen med lite prylar, hittade en snöfri skogsdunge, la ut prylarna och lät hundarna leta, snacka om enkelt sätt att göra sig populär hos dom :D Gi har verkligen utvecklats under vintern de var fullfart ut, hitta grej och full fart in igen! Duktig Gris! Efter att inte ha använt nosen på över 2 månader så sover dom båda fortfarande hårt sen flera timmar tillbaka!





Kommentarer
Postat av: Maja o Zoro

riktigt fina bilder :D

2011-01-19 @ 20:10:46
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hahahaha sååå rätt, passar Thea perfekt! ;)



Imorgon blir det mer uppletande!

2011-01-21 @ 00:51:04
URL: http://www.mafomy.wordpress.com
Postat av: Maja o Zoro

sv; hihi läggar ut alla bilderna på söndag :) men kan skicka bilderna till dig då oxå :D om du vill ha dem ? (a)

Aaa, vi ses imorrn men våra hundar får absolut inte hälsa och inte vara så nära varanadra... vill bara vara 100% säker på att Zoro inte blir "blockad" för resten av dagen. KRAM :D

2011-01-28 @ 19:43:31
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Susanne & Lia

Tack för grattis! Vi har ju nästan jämngamla kelpies! Skall bli kul att följa din blogg!

2011-01-30 @ 21:35:41
URL: http://busliganslia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0