Dag 31



Nog har hon börjat få en liten mage allt! Hon ser i mina ögon ut som en tunna och jag har inte ändrat på nånting i mat/motion, så jag är rätt säker på att det finns små vappisar i hennes mage. På torsdag har vi tid för UL så då vet vi helt säkert :)
Hon har börjat äta igen och är hungrig mest hela tiden. På promenaderna så hoppar det miljoner harar som Gi tycker är väldigt roliga och Thea bryr sig inte om dom bara jag erbjuder godis, nånting jag aldrig trodde skulle hända!



Har nu installerat mig i nya lägenheten och den är väldigt mysig :) Gillar att vara ute och promenera på kvällarna på upplysta promenadslingor. Enda nackdelen är att det finns så satans mycke harar, på 20 meter hann vi se 5 st och dom är inte skygga. Visst dom springer när Gi jagar dom men dom kommer tillbaka lika snabbt och man kan gå bara några meter ifrån dom utan att dom bryr sig. Så nu kör vi projekt skvallerträning och Gi kommer farande som en projektil för att få kampa när jag skriker BRA så fort hon får syn på en hare :) Det är en av fördelarna med att ha en kamptokig hund har jag märkt :)


Min mysiga lägenhet :)

Gi löper ju som sagt... hon är mycke lugnare än hon brukar, iaf inne. Idag har dom inte gjort många knop och ändå så sitter hon bara rakt upp och ner och ser ut som om hon har hela världens bekymmer på sina axlar ;) I vanliga fall hade hon vara mycke mer stissig...Stackars liten, PMS kanske :P



Kommentarer
Postat av: Sanna

Spännande med valpar!

2011-03-07 @ 19:56:23
URL: http://www.inaochjoplin.wordpress.com
Postat av: Marlene

Goa valpmage!



Tyckte Magi var som vanligt, lite mindre hysterisk inne kanske? ;) Pussa tösen i massor och säg att inga bekymmer är för stora så länge man heter Gi ;)

2011-03-09 @ 00:06:25
URL: http://www.mafomy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0